maandag 11 februari 2013

Expensive wishlist

Ik heb een aantal dingen op mijn wishlist staan, maar ze zijn nogal expensive en koop je niet zomaar even. Maar het is altijd wel belangrijk dat je iets op je wens lijstje hebt staan. Zodat je er altijd heerlijk bij kan wegdromen. Hier komen ze dan...


Egg Chair

Hier droom ik al meer dan 10 jaar van! De egg chair. I love love love this chair. In het verleden heb ik er ook niet ruimte voor gehad in mijn woning. Maar het blijft nog steeds een droom. Ooit wil ik deze stoel hebben. Ja sorry, wordt er echt hebberig van. In Amerika kwam ik deze stoel tegen en ik heb erin gezeten en ik kwam er ook niet meer uit. Wilde hem echt mee naar huis meenemen!


egg chair rond de € 800,00



Designer tas, Vlieger en Van Dam
 
Vele sterren lopen al met deze tas, waaronder Rihanna en Rita Ora.
 
Rihanna en Rita Ora met een Vlieger en Van Dam
 
Het is een tas van Vlieger en van Dam en het zijn Nederlandse designers. Hier kan je een interview van ze lezen. Ik vind dit echt een hele stoere tas. De tas is van echt leer en graag zou ik de small versie ervan willen hebben. Ze hebben de tassen in diverse maten.
Black guardian angel classic small deluxe € 397,00
Black guardian angel front soft small gun € 350,00

Jeffrey Campbell Shoes

Ik ben al in het bezit van een paar Jeffrey Campbell schoenen en deze heb ik gekocht in Engeland, dus ik mag niet klagen. Hij komt steeds weer met nieuwe modellen. Je moet er van houden. Veel mensen vinden ze lelijk en lomp, maar ik hou ervan! Deze exemplaren zijn best prijzig. Maar ben blij dat ik al 1 paar heb. Maar meer zijn zeker welkom!

Jeffrey Campbell, lita spike $ 175,00

Jeffrey Campbell watch cuff  $ 175,00


Buddah To Buddah Armbracelet

Deze armband vind ik ook al jaren leuk. Voor een paar jaar geleden was het een rage. Ik heb een nep versie gekregen, waar ik ook heel blij mee was, maar de sluiting is kapot en hij viel steeds van mijn pols. Ik vond deze nieuwe versie van de Nathalie collectie. Hij is erg mooi en hij blijft nog steeds mooi. Ooit hangt deze misschien wel om mijn pols?!
Buddha to buddha, Nathalie xl special edition ladies € 595,00


Boxspring

Een goed bed is belangrijk voor je nachtrust. Ik heb al een aantal keren op een boxspring gelegen en het ziet er niet lekker uit om op te liggen, maar het ligt ook heerlijk. Voor een beetje goede boxspring betaal je al gauw over de € 1.000,00 euro.

boxspring rond de € 1.500,00

Vakantie naar de Molukken

Ik ben natuurlijk voor de helft Moluks en wil graag een keertje naar de Molukken om te kijken waar ik vandaan kom. Ik heb al prachtige foto s gezien van familieleden. Ooit wil ik er nog eens heen gaan. Het is best een lange reis en ticket is ook prijzig. Ik heb gehoord dat het leven daar wel een stuk goedkoper is.

Kai Island
vakantie naar de Molukken rond € 2.000,00

Spiegelreflex Camera

Fotograferen vind ik echt heel erg leuk. Ik maak overal foto's van. In de natuur van bomen en bladeren, van mensen etc. etc. Ik heb nu ook wel een goede camera, maar ik denk dat je met een spiegelreflexcamera meer mogelijkheden hebt en mooiere foto's kan maken.

spiegelreflexcamera camera rond € 700,00
 
Dit was mijn expensive wishlist. Ik droom nog even een beetje weg van al deze spulletjes en dromen mag altijd. . .

Wat staat er op jou lijstje? Heb jij nog dure wensen?

xoxo Elvira




Geen opmerkingen:

Een reactie posten