donderdag 14 februari 2013

nail art: Happy Valentine´s day!

Vandaag is het Valentijnsdag. Gaan jullie nog iets leuks doen? Ik eigenlijk niet. Werken en verder thuis en vanavond een vergadering, dus niet veel bijzonders. Ik heb wel een leuke simpele nail art voor jullie, omdat het Valentijnsdag is, met veel hartjes. . .


Wat heb je nodig?

- top en base coat (Rimmel)
- een rode nagellak (Essence)
- striper zilver glitter (Action, merk Max)
- striper roze (Action, merk Max)
- evt. een nagellak remover pen, om bij te werken (Essence)


Als eerste begin je met een base coat.

 

Daarna pak je een rode nagellak. Ik doe 2 laagjes, omdat die dan het beste dekt.



 

Daarna pak ik de zilveren glitter stiper en daarmee zet ik een streep aan de bovenkant van mijn nagel. Het ligt er natuurlijk aan hoe lang je nagel is, maar je kan de lijn zo dik of zo dun maken als jij wil.



Daarna pak je de roze striper om het hartje te maken. Je maakt eerst een klein schuin streepje om mee te beginnen en je zorgt ervoor dat de bovenkant van de streep wat dikker is en naar beneden toe dunner uitloopt.


Daarna zet je schuin de andere streep en zo vorm je een hartje.

 
Ik heb op mijn middelvinger een ander patroontje gemaakt. Zet eerst een paar schuine strepen.
 


En daarna de in de tegenovergestelde richting een aantal streepjes.

 

Even een topcoat erover heen en klaar zijn je Valentijn nageltjes.
 



Geniet van je Valentijnsdag! <3

Voorzie jij vandaag ook je nagels in een Valentijn printje of heb jij iets anders in gedachte?

xoxo Elvira


Geen opmerkingen:

Een reactie posten