dinsdag 22 januari 2013

My life in HTC one X Pictures #2

Kijken jullie mee naar wat ik afgelopen week heb beleefd?




In het schap van de Albert Heijn to go in de stad lagen in het schap ``Ik ben nieuw… neem me mee`` kerstkransjes. Het was 12 januari 2013 en volgens mij geen kerst meer??? Not new to me...

 
Afgelopen zaterdag heb ik samen met een vriendin een workshop gevolgd bij Tussen K & K in Arnhem. We hebben een vlinder van glas in lood gemaakt. We hebben een erg leuke middag gehad.
 
En dit is het eind resultaat. De linker is van mij en de rechter van mijn vriendin.
 
We kregen tussendoor ook nog een high tea met een heerlijke sandwich met mosterd, avocado, tomaat en rucola sla. Yummie. We kregen daarbij ook nog chocolade melk en een smoothie en een bord vol met verschillende chocolade.

 
Voor de eerste keer mijn stoompan gebruikt en een recept uitgeprobeerd. Rotti kukus. En hij was heerlijk! Goedgekeurd door mijn collega´s. Nu op naar het volgende recept in mijn stoompannetje.

 
Zat alleen op een kamer op het werk, heerlijk, muziek aan op mijn telefoon. Mijn favo nummer van dit moment. Rihanna – What now.

 
Yep, de sneeuw is gevallen, arme duif op zoek naar eten.
 
Oooeh deze zijn lekker, deze snack komt uit Amerika en gemaakt van Cheddar kaas. Ik had al gekeken op USfoodz, maar daar hadden ze die niet. :( Jammer! Wachten maar totdat ik weer een keer naar Amerika ga. Dan sla ik er een heleboel in.
 
Nog meer sneeuw. Ik ben lopend naar mijn werk gegaan. Vond fietsen niet zo een strak plan.
 
Daar is ie dan, mijn nieuwe broodtrommel. Vinden jullie hem geschikt??
 
Yeeaah, weer een paar kaartjes gekregen via postcrossing. Ze kwamen uit Rusland en China. Zooo ontzettend leuk om een kaartje te krijgen uit een ander land.
 
Op weg naar de stad om een drankje te doen. Fresh snow!
 
 
Heerlijk wijntje @ café Stout op de Korenmarkt. 
 
Op weg naar huis kwam ik de bubble tea fiets tegen. Nice. Ik had er van de week een artikel over geschreven.
 
Aaah over datum! Kerstcadeautje van de H&M. 5 euro korting. Nouja, misschien wel goed voor mijn portemonnee. Die hield ik gesloten.
 
Hebben jullie nog iets leuks beleefd afgelopen week?
xoxo Elvira
 
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten