dinsdag 29 januari 2013

Unboxing GLOSSYBOX januari 2013

Het is weer zover :) Mail! Ik hou van post. Inmiddels ben ik bijna een jaar lid van de Glossybox. Deze Glossybox kreeg ik gratis. Je hebt 1000 glossydots nodig om een gratis box te krijgen. De glossydots ontvang je als je feedback geeft op de producten. Het thema van deze maand is`` beauty around the world`` en omdat het bijna valentijn is een felroze box. So let´s watch it!

 
 
 

Wat is de Glossybox?

Elke maand krijg je een box met 5 miniaturen. Ook zitten daar full size producten bij. Je maakt dan kennis met nieuwe beauty producten. Sinds vorige maand zit er ook een Glossy magazine bijgesloten. De laatste maanden stoppen ze er zelfs nog een extra product bij in. Je zit niet vast aan de Glossy box, na een maand, als je het niets vind kun alweer opzeggen. De box kost € 14,95 incl. verzendkosten.

Wat zit er in de Glossybox?


 
Als ik de Glossybox opmaak, zit daar de 2e editie van het Glossymagazine in.
 
 
In de doos zelf, een kaartje waarop de producten zijn vermeld die in de doos zitten en
een masker van dr. van der Hoog, romantic rose
(full size, adviesprijs € 2,23)

fortune cookie, spannend wat zit er in...

 
Helaas zat er bij mij niets in het fortune cookie, helemaal leeg!
 
Als ik de folie losmaak en de strik eraf haal, zitten daar nog de volgende producten in.
 

Christina Aguilera - Red Sin eau de toilette en moisturizing body lotion van 50 ml 
(adviesprijs eau de toilette € 27,00 voor 30 ml en bodylotion € 9,95 voor 150 ml)
 

Ahava- All in one onetoning cleanser van 30 ml
(adviesprijs € 25,95 voor 250 ml)
 

Toni & Guy - Shampoo for damaged hair van 50 ml
(adviesprijs € 9,95 voor 250 ml)
 

Ginvera-Green tea nude cover BB cream 8 gr
(adviesprijs € 32,50 voor 40 ml)
 
 
 
Modelco-Lip duo lipstick & Ultra shine lipgloss
(full size, adviesprijs € 30,00)
 
Ik ben erg benieuwd naar de producten. Sommige merken kende ik al, maar sommige ook weer niet. Deze maand zitten er 2 full size producten in, die al een waarde hebben van € 32,23. Dus de box heb je er sowieso uit!  De box kan je hier kopen voor € 14,95. Je kan ook een 3, 6 of 12 maanden abonnement kopen. Dan ben je wat goedkoper uit. Glossybox is ook leuk om te geven als cadeautje!
 
Ben jij al lid van de glossybox? Wat zit er in jou Glossybox? of ga je lid worden van deze box?

xoxo Elvira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten