donderdag 21 februari 2013

My life in HTC one X Pictures #4

Ik was bezig met mijn Valentijn nageltjes en dat moest even drogen. Ik zag het magazine liggen en heb haar lippen ingekleurd met glitter nagellak. Ziet er best grappig uit.
 
 
Op het werk was het wat rustiger dan normaal. Een collega en ik waren archief dozen vouwers voor een dag. We hebben er echt een heleboel gemaakt. De stapel werd hoger en hoger.


Bos tulpen gekregen van mijn lieve vriendje.
 
 
Treinkaartjes actie van Kruidvat! Heel goed. Altijd fijn en goedkoop. Deze gebruik ik voor de treinreis naar Amsterdam, want ik ga naar de beautygloss party!

 
Ik zocht nog leuke yoghurt/dessert bakjes en ik heb ze gevonden. Heel schattig met roosjes.

 
Ik heb een beautypakket gemaakt. Een roos scrub, adukibonen voor een gezichtsscrub, kruidige suiker scrub , whipped sheabutter en een solid body butter bar. Ik zal ook nog een DIY laten zien van de whipped sheabutter en de solid body butter bar. Deze komen binnenkort op de site.

 
Deze chocoballen zijn bij iedereen die hier op visite is geweest een favoriet. Denk bij meerdere mensen, want ze zijn vaak uitverkocht bij de Action. Best veel ballen voor nog geen 2 euro.

 
Om kennis te laten maken met mijn blog, heb ik een QR-code gemaakt met een zakje adukibonen, voor een collega van mij.


Ik weet niet waar ik met mijn gedachte was, maar ik heb mijn brood in de trommel gedaan zonder beleg! Maar met een kopje soep uit de automaat was het toch nog een lekkere lunch.
 
 
Zoals ik al eerder schreef kan je online Amerikaanse producten kopen of in de Jumbo, maar ik was in de Spar in Arnhem en wat ziet mijn oog, American food!

 
Mini zakje M&M´s gekocht en een blikje Hawaiian punch.

 
Me happy! In de aanbieding bij de Action. Mobiele oplader voor de telefoon, voor maar € 12,95. Dat was el cheapo!!!!

 
Pakketje binnen van de Afro Indian Market. Ik laat jullie binnenkort zien wat ik heb gekocht.

 
Deze handige houten documenten houder heb ik gekocht bij de Xenos (€ 5,99 p.s.). Heel handig en staat wat netter in mijn Ikea kast.

 
Dit was het weer. My life in pictures.
 
Hoe was jullie week? Hebben jullie nog leuke plannen in het vooruitzicht?
 
xoxo Elvira



Geen opmerkingen:

Een reactie posten