vrijdag 22 februari 2013

Shoplog: Afro Indian Market

Ik had al veel gehoord over de Afro India Market. Maar deze winkel is te ver weg voor mij. Ik ontdekte dat ze een webshop hadden. Dus ik heb vorige week een bestelling gedaan via de webshop.
 


 
 
De bestelling had ik in de middag gedaan en ik had de spullen de 2 dagen later al in huis. Ik betaalde in totaal € 47,67 incl. verzendkosten.
 
Raw African Shea Butter  € 8,95 voor ongeveer 500 gram
 
Shea butter gebruik ik de laatste tijd heel veel en ik heb er ook al een aantal dingen mee gemaakt. Deze komen nog op de site te staan. Ik had gisteren in My life in HTC one X Pictures #4 laten zien, dat ik een beautypakketje had gemaakt. Ik heb er een whipped body butter mee gemaakt en een solid body butter bar. Shea butter heeft veel goede eigenschappen en je kan het o.a. gebruiken voor littekens, droge huid of voor in je haar.
 
Jojoba Oil  € 8,95 voor 150 ml
 
Mijn jojoba olie is bijna op en gebruik ik voor in mijn DIY roos scrub. Jojoba olie kun je ook gebruiken voor in je haar. Jojoba olie is een super vochtinbrengende crème en conditioner. Jojoba olie dringt door de huid of de haarschacht en verbetert daarmee de elasticiteit, conditie en gezondheid van je haar en huid.
 

Texture My Way Curl Keeper Moisturizing Hair Lotion  € 3,50 voor 355 ml
 
Ik ben al 30 jaar, maar ben al die jaren op zoek naar de juiste haar producten voor mijn haar. Ik heb krullend en kroes haar en ik heb daardoor ook vrij droog haar. Ik heb al zoveel soorten haar producten uitgeprobeerd. Een vriendin van mij vertelde over het bovenstaande product, die zij al een poosje gebruikt. Ik heb het toen ook gekocht en ik ben inmiddels 3 flessen verder en hij is echt ontzettend fijn!!! Dus nu maar gelijk 2 flessen besteld.
 
Ik vind hem ruiken naar kauwgomballen en de kleur van de lotion is een beetje licht paarsig. Het is een vrij dikke crème. Dit is een vocht inbrengende haarlotion. Versterkt en verzacht het haar. Het haar word er zijdezacht van en goed hanteerbaar met de kam. De krullen die gehydrateerd blijven zonder een nat of vettig na gevoel.
 
 
Motions Oil Moisturizer  € 3,94 voor 354 ml
 
Ze hebben vele soorten moisturizers voor het haar en ik dacht laat ik deze nu ook in mijn winkelmand toevoegen. In deze zit een mix van 5 verschillende vitamines en bevat ook nog shea butter. Shea butter voedt het haar en geeft het een intense glans. Panthenol en keratine helpen beschermen het haar tegen breuk en uitdroging.
 
Deze heeft dezelfde structuur als de vorige lotion en is rozig van kleur. Ik ben heel benieuwd.
 
 
Curls Unleashed Let is Flow Shine & Define Mousse By Organic Root stimulator 
 € 9,95 voor 236,6 ml
 
Dit is een mousse om je haar mee te stijlen. Ik ben erg benieuwd naar dit product. Dit product is geschikt voor als je haar opsteekt en verzwaart het haar niet. Het product bevat geen alcohol.
 
Afro Indian Market heeft 3 filialen en dus een webshop. De filialen zijn gevestigd in Den Haag, Amsterdam en Zoetermeer. Ik ga zeker als ik een keer in de buurt ben even langs de shop.
 
 
Ik ben heel erg blij met mijn geshopte spulletjes en ik had de spullen heel snel binnen. Ik kan veel van deze spullen ook kopen hier in de buurt, maar de spullen zijn goedkoper dan dat ik ze hier in de buurt van Arnhem haal, dus dat vind ik ook een groot pluspunt. Ik ga zeker vaker bestellen via deze webshop.
 
Wat voor haarproducten gebruik jij? Ben jij weleens in een van de filialen geweest van Afro Indian Market geweest?
 
xoxo Elvira


 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten