dinsdag 19 maart 2013

food: (ik ben een) Lekkerbekkie!

Ik ben echt een lekkerbek qua eten. I love food en graag probeer ik van alles uit. Niet altijd goed voor de lijn helaas. Waarom zitten er toch altijd zoveel calorieën in die lekkere dingen?! Maar goed we mogen af en toe genieten in ons leven.


Ik heb een aantal heerlijke producten op een rijtje gezet. Hier komen ze dan:

 
Cheesecake Mandarijn, Jan Linders, € 1,99
 
Dit is echt een super lekker toetje. Romig en fris van smaak zegt de verpakking en dat is ook zo.
 

Duyvis dipsaus, Carnaval , Albert Heijn, € 0,50
 
Deze dip vind ik echt het aller lekkerst met naturel chips. De dip heeft een milde kerrie smaak. Ik heb verschillende dips uitgeprobeerd, maar de carnaval blijft echt mijn favoriet!

Sweet chilli sauce mango & ananas, Tropical van Gotan, Xenos, € 2,50

Deze saus vind ik echt heerlijk bij een loempia of als je een rijstgerecht hebt. De "normale" is ook lekker. Maar sinds ik deze ken, koop ik alleen nog maar de mango & ananas versie.


 Heks'nkaas, roomkaas met verse kruiden, Jan Linders, € 2,49

Een nieuwe ontdekking. Onmeunig lekker staat er op de verpakking, maar dat is ook werkelijk zo. Ik vind het echt super lekker. Ik heb het gegeten met bugels chips en ik heb het laatst op een wrap gedaan met wat sla, komkommer en prei. Op de site van Heks'nkaas  staan ook nog van allerlei recepten. Ik ben erg benieuwd naar het champignon recept en het recept van de gevulde eieren. Hmmmm...


Peachtree cranberry en lime, 250 ml, Coop supermarkt ,  € 1,78
Peachtree sparkling wine, 250 ml Coop supermarkt,  € 1,78
 
Beiden blikjes Peachtree zijn echt super lekker. Ze zijn wel zoet, dus wel handig dat je gewoon een blikje kan drinken. Ik zou er niet een hele fles van willen hebben. Ik heb na 1 blikje ook genoeg. De Cranberry versie is zoeter dan de sparkling wine.  Je kan ook een fles Peachtree kopen als een likeur, dan kan je je eigen mixjes maken. Voor meer informatie kijk dan op de de site.
 
Rovelli Maxiball mix, chocolaatjes, Action, € 1,59
 
Voor de prijs hoef je het niet te laten. Voor een "goedkoop" chocolaatje zijn deze van de Action erg goed. De chocolade is gevuld met praline (gouden verpakking ) of met witte crème (blauwe verpakking).

 
 Vijgendip van Voets, Jan Linders, € 2,79
 
Vijgen en kaas is een heerlijk combinatie. Je kan dit op brood doen met een plak kaas of je maakt een kaasplankje als je visite krijgt. Een heerlijke dip!


Klik op een van de volgende supermarkten/winkels
 
 
en vind er een bij jou in de buurt.

Sommige producten liggen echt specifiek met dat merk in die ene supermarkt. Ik heb bijvoorbeeld tot nu toe de cheesecake mandarijn nog niet in een andere supermarkt zien liggen. De dipsaus hebben ze over het algemeen in iedere supermarkt liggen. Ik ben in de supermarkten hier in de buurt geweest. De prijzen die eronder staan heb ik op dit moment betaald en het kan natuurlijk zo zijn dat het bij de ene supermarkt duurder is dan bij de ander.

Wat vind jij van de producten? Kende jij al een van deze producten? Of ga jij een van deze producten uitproberen?

xoxo Elvira



Geen opmerkingen:

Een reactie posten