vrijdag 15 maart 2013

Verjaardagscadeautjes, high tea & more . . .

Afgelopen  zondag was ik jarig en ben ik 31 jaar geworden. Ik vierde het dit jaar niet, maar ik had afgelopen weekend op zaterdag een high tea bij mij ingepland en ik ben naar het event "Webshop till you drop" geweest. Een erg leuk weekend dus!


Iedereen had flink zijn best gedaan voor de high tea. Ik had een pot thee met een theebloem. Dat stond zo gezellig op tafel en mijn vriendinnen waren super enthousiast. Ik had voor mijn vriendinnen allemaal een tasje gemaakt met een kaartje als bedankje voor het maken van het gerechtje.Daarmee liet ik gelijk kennis maken met mijn blog, voor degene die het nog niet kende.

In het tasje zaten de volgende spulletjes:

pen voor de bingo
 gemalen aduki bonen met QR-code
 parfum sample
 solid lotion bar met QR-code
 chocolaatjes
 aluminium folie en watjes om nagellak te verwijderen met QR-code

De QR code kan je scannen met een smartphone. Deze codes zie je in advertenties of bijvoorbeeld bij een makelaar (de makelaar laat je dan kennis maken met een huis die in de verkoop staat). Je download de app "barcode scanner" en scan met je telefoon de QR-code. Ik had verschillende codes gemaakt. De code die hieronder staat verwijst naar mijn artikel solid lotion bar. Probeer het maar eens! Het werkt echt. ;)

QR-code solid lotion bar


Wat hadden we allemaal voor lekkers op tafel staan:

 Quiche met brocoli / zalm
 Quiche met spekjes / dille
 Sandwich met eiersalade
 Sandwich met kaas/komijn/sla
 Sandwich met ham
 Cheese cake
 Citroen kwarktaart
 Wraps met rucola en kipfilet
 
Echt alles was stuk voor stuk ontzettend lekker. Ik heb heerlijk gesmuld!


Verder had ik nog een bingo georganiseerd en mijn lieve vriendinnetjes gingen met een tas vol spullen naar huis. Ik had veel te veel gekocht. Op het einde hebben we maar gedobbeld, wie het hoogste aantal had mocht dan wat uitkiezen, dat ging even wat sneller.

 
Ondanks dat ik het niet vierde, heb ik toch wat cadeautjes gekregen voor mijn verjaardag.

Wat heb ik gekregen?

Twee flessen Canei. Ik heb de witte en de rosé gekregen. Heerlijk!
 
Een vriendin belde mij een paar weken terug op en die vroeg wat ik wilde hebben voor mijn verjaardag. Maar ik wist niets en eigenlijk wilde ik niets hebben omdat ik het niet vier. Een poos later vroeg ze het weer en ik wist het nog steeds niet en ik zei tegen haar: "Ik wil een wereldreis". Het bracht haar op het volgende idee. Vorig jaar had ik haar ook een doos met cadeautjes gegeven en een leuke tekst bij iedere cadeautje gedaan met een hint wat er in dat cadeautje zou zitten. Maar mijn vriendin die maakte het naar aanleiding van wat ik had gezegd "een reis om de wereld in 30 minuten" nog origineler! Het resulteerde in een doos vol met cadeautjes en op ieder cadeautje zat een kaartje. Op de voorkant stond het land (van herkomst) en aan de binnenkant een kort tekstje. Ik laat jullie een paar cadeautjes zien, want het was zo ontzettend veel.
 
 
 1. De doos
2. Ik aan het uitpakken
3. Heel veel cadeautjes
4. Eindbestemming Nederland, die mocht ik pas als laatste open maken. Er zat een rol Wilhelmina pepermunt in.
 
 
1. De koffertjes die mee op reis gingen in de vorm van een sleutelhanger
2. Australië, cadeautje een mobiele oplader
3. Zwitserland, cadeautje Ricola kruidenpastilles
4. Alle cadeautjes uitgestald
 
 
1. India, cadeautje een wc rol
2. Noordpool, cadeautje Air Wick Multi colour kaars, Fijne Zijde & Oosterse Orchidee
3. Frankrijk, Parijs, cadeautje lege flesjes (heel handig voor mijn DIY dingetjes)
4. Portugal, textielgaren met hengsels en daarmee kan ik een tas haken
 
 
 1. Zuid-Afrika, cadeautje Kaapse kerrie mix
2. Spanje, cadeautje een sinaasappel
3. Bahamas, cadeautje Bacardi Cake (komt echt van de Bahamas)
4. Thailand,cadeautje waxinelichtje houder
 
Verder heb ik  een heerlijk geurtje gekregen van mijn lieve vriendje. YSL Manifesto. Mijn vriendinnen vroegen wat ik zou krijgen voor mijn verjaardag en ik zei tegen mijn vriendinnen volgens mij krijg ik een waterkoker, hahahaaha NOT!
 
 
Op mijn verjaardag ben ik naar het Webshop Till you drop event in de Jaarbeurs te Utrecht geweest.  Een vriendin van mij had kaarten gewonnen voor dit event en nam mij mee en ze heeft mijn treinkaartje betaald. Echt super lief!  We hebben een gezellige dag gehad. Of ik nog een keer naar dit event zou gaan, nee dat niet. We hebben rond gelopen en alles was best wel duur en er waren niet zoveel kortingen op de producten. Dat vond ik wel jammer. We hebben kennis gemaakt met Qigong (uitspraak: tsjie ghong). Dat vond ik echt het leukste van de dag. Ik ga daar denk ik nog een apart artikel over schrijven. We kregen 2 tijdschriften mee: Jan en Grazia en een Blistex lippenbalsem.
 
Het enige wat ik gekocht heb zijn Yankee Candles. Ik heb een klein formaat (votive /sampler) in de geur "Bahama Breeze" gekocht. Deze heeft circa 15 branduren. Daarnaast heb ik nog een wat groter formaat gekocht (small jar) in de geur "Pink Sands". Deze heeft een brandtijd tussen de 25-40 uur. Deze kaarsen zijn te koop via de webshop Sensationalhome
  



Ik heb echt een super leuk weekend/verjaardag gehad en echt super leuke cadeautjes gekregen! 

Lieve vriendinnetjes, ik wil jullie hierbij allemaal nog heel erg bedanken voor alles en ik ben heel blij dat jullie mijn vriendinnetjes zijn!

Wat vind je van mijn cadeautjes en de georiganiseerde high tea? Hoe organiseer jij een leuke middag met vriendinnen?

xoxo Elvira


Geen opmerkingen:

Een reactie posten