woensdag 22 mei 2013

1e aankoop via webshop: ASOS

Vaak heb ik zitten surfen op ASOS webshop en meestal bleef het alleen maar bij kijken. Deze keer niet. Ik heb mijn eerste bestelling gedaan bij ASOS. Ik vind het ook altijd wel een beetje spannend om te bestellen via een buitenlandse webshop. Maar bij ASOS hoef je niet bang te zijn, dat laat ik jullie vandaag zien.
 


Op 29 april heb ik de bestelling geplaatst. Ik kreeg netjes een mail dat de bestelling voor 8 mei binnen zou moeten zijn.


Op 1 mei kreeg ik een mail dat de bestelling verzonden is.



Op 3 mei kreeg de mail dat ik de volgende dag de zending binnen zou krijgen.



En daar is ie dan dan op 4 mei kreeg ik mijn eerste pakketje binnen van ASOS! wooohooo....

 
mini casio watch, € 23,63

10 ringen, € 10,50
 
Ik ben weer super blij met mijn aankoopjes. De verzendkosten zijn gratis, wereldwijd. Ondanks dat ik al zo vaak via Ebay heb besteld en ook wel op andere buitenlandse webshops, vind ik het toch wel altijd een beetje spannend. Ik vond dat ik goed op de hoogte werd gehouden via de mail en ik wist precies wanneer mijn pakketje zou arriveren. Asos verkoopt echt hele leuke producten. Kijk er maar eens op! Zoek en gij zult vinden...

Heb jij al eens een bestelling geplaatst op ASOS?
 
xoxo Elvira


Geen opmerkingen:

Een reactie posten