maandag 13 mei 2013

Astrid in Wonderland en Louboutin champagne glazen

Van de week was ik aan het kijken naar Astrid in Wonderland. Het is een reality programma dat geproduceerd wordt door Vijf, een Belgische zender. Dit programma werd ook uitgezonden in Nederland en was te zien op NET 5. Het programma volgt het leven van model Astrid Bryan die in Los Angeles woont met haar man John Bryan.



Ik vind haar zo ontzettend grappig. De manier hoe zij Engels praat met een Vlaams accent. Echt een aanrader om te kijken. Ze heeft ook van die typische uitspraken, zoals amazing, chromed out pimped up truck en out of control. Ze heeft echt een ontzettend luxe leven om jaloers op te zijn. Wat zou dat heerlijk zijn om alles te kunnen kopen wat je hartje begeert.

Het programma kan je terugvinden en zien op Youtube.  In een bepaalde aflevering komt ze drinken brengen in echt super leuke glazen.  Ik was meteen verliefd. Via deze link kan het stukje van de aflevering zien.

Nadat ik de aflevering had gezien, ben ik gelijk op zoek gegaan naar de glazen. Ik vind ze echt super tof!

Het zijn glazen van de bekende schoenontwerper Christian Louboutin. In 1991 lanceerde hij zijn eerste schoenen collectie en sinds 1992 hebben de schoenen glimmende rode zolen en de binnenkant van de schoen staat de handtekening. De rode zool is zijn handelsmerk en hij heeft in 2007 een aanvraag ingediend in de VS om dit handelsmerk te beschermen.




De champagne glazen die dus in de aflevering te zien zijn zijn de:

PIPER-HEIDSIECK CHAMPAGNE - LE RITUEL - BY CHRISTIAN LOUBOUTIN


Hieronder zie je een filmpje/reclame van de glazen.


zie je geen filmpje, klik dan hier.
 
Je schenkt de champagne in de neus van de schoen, pakt de stilettohak vast, zet hem aan je mond en laat de champagne rustig over het voetbed naar de hiel lopen.

Het glas is gemaakt van acryl en de hakhoogte van de schoen is 13 cm.


De champagne glazen zijn te koop via exclusivedrinks voor € 99,95 per stuk of  bij champagne babes voor € 199,90 en dan krijg je er 2 glazen voor.


Ze zijn echt wel heel erg exclusief en echt prachtig. Ik hou van gadgets, maar ik laat deze aan mij voorbij gaan. Het is toch wel veel geld voor een glas. En kijken mag altijd . . . <3

 
Heb jij Astrid in Wonderland weleens gezien? Wat vind jij van de glazen? Zou jij zoveel geld uitgeven aan een champagne glas?

xoxo Elvira


Geen opmerkingen:

Een reactie posten