vrijdag 17 mei 2013

Shoplog: Kleve, Duitsland

Queensday/Koningsdag is alweer een poosje geleden. We hadden niet zoveel zin om de stad in te gaan. Ik heb een ontzettende hekel aan drukte.  Dus mijn vriend en ik zijn naar Kleve, Duitsland gegaan. Kleve ligt ongeveer 40 min van Arnhem, dus je bent er zo. Ik kom vaker en graag in Duitsland. De vorige keer liet ik jullie een shoplog zien van Bocholt. Ondanks het feest in Nederland, waren er best veel Nederlanders in Duitsland. Die hadden vast dezelfde gedachte als ons.


En ik kwam niet met lege handen thuis. Wat heb ik gekocht in Kleve. . .

DM drogist

 
 
 
Essence guerilla gardering, nail effect powder € 1,95
 
Dit is een poeder, beter bekend als velvet nails, die je op je nagels plakt. Het lijkt dan net of je stof op je nagels hebt. Ik heb deze lijn niet in Nederland gezien en ik weet ook niet of die gaat komen. Maar ik vind het super schattig eruit zien en voor dit prijsje wil ik het proberen.

 
Dove maximum protection € 4,95
 
Super fijne deo! Na jaren het merk Odorex gebruikt te hebben overgestapt naar deze.

 
Dove haarmasker met argan olie, € 3,45
 
Deze was al te zien in de Bocholt shoplog. Hij is en blijft fijn. Een heerlijk haarmasker.

 
Lipstick Catrice nr. 140, € 3,95
 
Wauw, echt mooie knallende lippen. Love it!
 
 
Tasje € 0,75
 
Beter voor het milieu. Ik kocht dit tasje. Die ik dus vanaf nu vaker kan gebruiken als ik ga shoppen. Al die plastic zakken zijn zo slecht voor het milieu.
 
Parfumerie Balster
 
 
 
Nagelstickers van Misslyn € 6,95 p.s.
 
Ik hou van deze nagelstickers. Ze zijn heel erg mooi, hebben leuke printjes en een mooi prijsje. Deze keer betaalde ik € 11,10 voor 2 setjes. Ze hadden namelijk die dag een korting. In de set zitten in totaal 18 stickers. Echt een aanrader.
 
Wereldwinkeltje
 

 
Op de bon stond geen naam van het winkeltje en ik heb geen idee meer hoe het winkeltje heette.
Ik kocht daar:
 
Lavanya Nagchampa, De moeder's India Geuren, wierookstokjes € 2,95
 
Geurige mix van Jasmijn, Ylang Ylang, vanille en Cederhout. 
Heel grappig, ben ik in Duitsland koop ik Nederlandse wierrook.
 
geurhoudertje maan € 1,95
 
Ik was niet bekend met dit geurhoudertje. Ik weet ook nog steeds niet hoe het heet. Je druppelt wat etherische olie, zoals lavendel en het houdertje gaat dan geuren. Ik ga deze bij mijn bed neerleggen en uitproberen of het werkt. Misschien kan jij mij vertellen hoe dit houdertje heet?

Bijou Brigitte
 

 
Agaat Druzy Ketting € 14,95
 
Ik was al langer op zoek naar deze ketting en nu eindelijk gevonden. Een hele mooie.
Je ziet veel kleurtjes, zoals goud, blauw paars en hij schittert heel mooi in de zon. (Als we zon hebben dan... ahum) 
 
Kotters

 
 
 
Wesco Broodtrommel € 52,45
 
We waren al langer op zoek naar een broodtrommel en steeds kwamen we toch uit op de Wesco, want we kwamen hem weer tegen. Ze zijn zo ontzettend cool. We zijn voor een neutraal kleurtje gegaan en deze past dan ook het beste in onze keuken. We kochten deze bij Kotters. De verkoper vertelde ons dat ze meer dan 12.000 artikelen verkopen. Ze verkopen er pannen, glazen, bestek, servies, eiersnijder, tomatensnijder, champignon borstels, eigenlijk alles wat met de keuken te maken heeft. Echt een leuke winkel om rond te snuffelen en vooral handig als je naar iets speciaals zoekt, want ze hebben er echt heel veel...
 
Dit waren al mijn aankoopjes. Ons dagje sloten we af met een lekker kopje thee en koffie en een gebakje. Hij was echt enorm. We kregen het ook niet op.
 
 
 
Ben jij weleens in Kleve geweest? Wat vind jij van mijn aankoopjes?
 
xoxo Elvira


 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten