maandag 27 mei 2013

shoplog: Texel en het huisje Drijverhof

Ik ben afgelopen week naar Texel geweest. De vakantiekiekjes hebben jullie al kunnen zien. Er zijn wel wat winkels in Texel en Den Burg is de hoofdstad en daar heb je een C&A, Scapino, Dio, Kruidvat, Etos, Shoeby etc. Natuurlijk zijn er ook veel toeristische winkeltjes. En zelfs op Texel verkochten ze in een snoepwinkel wat Amerikaanse snoep.





 
Het huisje "Drijverhof" op Texel

Het huisje, eigenlijk een appartement hebben wij gehuurd via VVV Texel. Voor een midweek hebben wij € 250,00 betaald (incl. toeristenbelasting en eindschoonmaak).


Ik ben blij dat we dit huisje gehuurd hebben. Het huisje was echt heel erg goed verzorgd en schoon. Op de salon- en eettafel stonden een bloemetje en op het aanrecht lag een heerlijke hoornderring voor ons klaar. Er was sfeerverlichting zoals waxinelichtjes en wat tafellampjes, zodat je het heel gezellig kan maken in je huisje. Het linnengoed was ook erg goed geregeld. De bedden waren opgemaakt en er lagen voldoende handdoeken en wc rollen in de badkamer. De keuken was voorzien van een hand- en theedoek en vaatdoekje. Er lag ook nog wat extra in de kast. Een Senseo koffieapparaat. Afwasborstel en de nodige pannen en bestek. Je kan je goed vertoeven met zijn tweeën.

De foto's van het huisje kan je hier zien. Ik had zelf wel wat foto's gemaakt maar die waren niet zo heel erg duidelijk. Dus voor een duidelijkere beeld kan je beter even op de site kijken. Hieronder een kleine impressie.





 

De familie Drijver heeft ook een eigen site: Drijverhof. Daar zou je ook nog op kunnen kijken. Ze verhuren een appartement (3 pers.) en een bungalow (4 pers.). Dus voor ieder wat wils.
 
Natuurlijk heb ik nog wat geshopt in Texel en heb ik de volgende dingetjes gekocht.
 

Wandelschoenen van de Aldi, € 39,95

 
Bridgewater candle company
Geuren sea grass en lily of the Valley
€ 1,99 p.s.

 
Hoornderring klein, € 5,00 p.s.

 
Peperkoek, € 4,00
 


T-sac filter zakjes € 2,95
 
In dit zakje kan je losse thee doen en in je kopje hangen. Erg handig voor als ik visite heb.

  
 
Footpowder
 € 4,95


Drukknop voor armband
sterrenbeeld € 5,95 en de houten drukknop € 4,95
 



OPI nagellak (happy anniversary) € 14,19
Teeez oogpotlood (08 outta control) € 2,45
 
 
Wadden kruidenzout, € 2,30
 

Amerikaans snoep, zelfs op Texel verkrijgbaar.
 
Dit waren al mijn aankoopjes en ik ben lekker uitgewaaid op Texel en nu weer aan het werk!

Ben jij weleens in Texel geweest?
xoxo Elvira



Geen opmerkingen:

Een reactie posten