vrijdag 11 januari 2013

My life in HTC one X Pictures

Dit is mijn eerste life in HTC one X Pictures. Ik maak regelmatig foto´s en dat vind ik ook erg leuk om te doen, maakt niet uit waarvan. Hieronder zie je de foto´s die ik afgelopen week heb gemaakt.
Een vriend van ons lag in het ziekenhuis. Inmiddels is hij weer ontslagen en gaat het beter met hem. Ik liep door de Xenos en kwam dit leuke setje tegen van Spiderman. Hij is namelijk helemaal fan van Spiderman. Dus ik heb hem als verrassing een bordje en bestek opgestuurd. Hij was er heel erg blij mee.

 
Rare wazige foto van mij, ik kon totaal niet slapen en was doelloos fotos aan het maken van mijzelf.

 
Mijn parfumflesje is leeg! Gelukkig heb ik nog meer geurtjes. Dus ik kan nog genoeg sprayen. Het was een lekkere geur, maar niet voor herhaling vatbaar. Ik heb meer geuren die ik vele malen lekkerder vind ruiken.

 
Afgelopen week was ik nog even in de stad (Arnhem) geweest. Natuurlijk veel opruiming overal. Ik liep in de Bijenkorf en zag dat de Eight Hour Cream lip balm in de aanbieding was. Hij was afgeprijsd van € 25,00 naar € 17,00 en nu kreeg ik ook nog eens 50% korting. Ka ching! Ik hoefde nog maar
€ 8,50 aan de kassa te betalen voor 3 lipbalms. Dat is nog eens leuk inkopen doen.



Ik heb van de week de laatste afleveringen van seizoen 5 van Gossip girl gezien. Heerlijke serie. Ik hou ervan. Vooral van Chuck. Wat een lekker fout ding is het ook, met zijn zwoele stem. Nu moet ik alleen nog seizoen 6 kijken en dan is het gedaan met de pret. No gossip girl meer...

 
Ik was in de Toko om wat spulletjes te halen o.a. rode bonen voor het maken van een zeepje, zee zout voor srub en een stoompan. Die stond al een poosje op mijn verlanglijstje en nu toch maar eens gekocht. (Stoompan 26 cm € 23,95, de middelste op de foto) Binnenkort maar eens uitproberen.

 

Na 10 jaar neem ik afscheid van mijn geliefde broodtrommel. Er zat een barst in de deksel en hij was een beetje viezig. Tijd voor een nieuwe!

 

Dit waren mijn foto s voor deze week. Ik heb deze week gewerkt en niet zo veel bijzondere dingen meegemaakt. Voor aankomende week staan er een aantal leuke dingen in de planning. Zoals een nieuwjaarsbal in Zevenaar, workshop libelle maken en borrelen met een vriendin … Ik heb er zin in!
Enjoy you´re weekend!

Wat zijn jou plannen voor aankomende week?

xoxo Elvira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten