zondag 3 februari 2013

Biotherm Aquasource nuit

Het is heel belangrijk om je gezicht goed te verzorgen. Ook in de avond. Bij mij schiet het er nog weleens bij in. In de ochtend doe ik dat wel netjes, face wash, toner en een crème, maar in de avond wil ik het nog weleens vergeten. Ik heb diverse nacht crèmes uitgeprobeerd, maar meestal vond ik ze helemaal niet fijn, veel te vettig en romig en plakkerig. Ik had nog steeds niet de juiste nachtverzorging gevonden tot ik de Glossybox van de maand december 2012 ontving. Daar zat de Biotherm Aquasource Nuit in en ik ben verkocht!!!



De Biotherm Aquasource Nuit is geschikt voor alle huidtypes. Ik kreeg een sample van 20 ml.

Aquasource Nuit bevat Nuit P. Antarctica, een micro-organisme uit de diepe ijszee zones van Antarctica, die de bijzondere eigenschap heeft water op te slaan. Dit in combinatie met natuurlijke, vochtinbrengende ingrediënten zorgt ervoor dat deze frisse, compacte gelei smelt op de huid en dat de huid 's nachts van binnenuit met vocht wordt aangevuld. Tevens versterkt deze crème de natuurlijke beschermende functie van de huid. Geef uw huid de schoonheidsslaap die ze verdient om herboren wakker te worden.

De ingrediënten


Voordat ik de Biotherm Aquasource Nuit gebruik, maak ik mijn gezicht schoon met een face wash en daarna gebruik ik een toner. De Biotherm Aquasource Nuit heeft een gelly structuur.  Hij is een beetje doorzichtig en lichtblauw van kleur. Deze gel smeert heerlijk uit en is ook snel ingetrokken, dat vind ik wel erg fijn, want ik duik daarna gelijk mijn bed in.  Je hebt ook niet erg veel nodig. Ik gebruik het kleine tubetje van 20 ml inmiddels al een weekje of 3 en hij is nog steeds niet op! De volgende dag als ik wakker word is mijn huid heerlijk zacht en gevoed.

 
Als mijn mini tube op is ren ik naar de winkel voor een nieuwe! Deze ga ik zeker nog een keer kopen.  

De Biotherm Aquasource Nuit is verkrijgbaar bij o.a. Douglas en Ici Paris XL voor rond de € 40,00 en daar krijg je 50 ml voor.

Ken jij het merk Biotherm al? Wat vind jij van deze gel of gebruik je liever een crème? Hoe verzorg jij je gezicht in de avond?

xoxo Elvira



Geen opmerkingen:

Een reactie posten