maandag 4 februari 2013

My life in HTC one X Pictures #3

 
 
Ik vond dit boekje weer, ik moet mij er toch weer eens meer in gaan verdiepen. Ik had er ook al diverse cursussen over gevonden op internet en lijkt mij ook erg interessant om te gaan volgen.
 

Mijn favoriete beleg van dit moment, houmous. Hier zat heel veel knoflook in. Hmmm, extra lekker!
 
 
Nice glasses! Jammer dat deze niet op sterkte zijn. Dus zie er niet zoveel doorheen. Leuk voor de foto!
 
 
Geen zin om te koken, een heerlijk maaltijd soepje! Ik heb genoten.

 
Ik had weer eens een appje gedownload (FxCamera, symmetric). Ik was dit appje kwijt, maar weer gevonden. Ziet er cool uit he, mooi winters landschap!

 
Ik heb een whipped body butter gemaakt van shea butter, cocos olie en amandel olie.
Hij is gelukt!



Gezellig avondje met een vriendin, Twilight kijken!
 
 
Eindelijk! The snow is gone, dit hoopje bleef nog even liggen, alleen niet echt wit meer. . .

 
Zooooo lekker, roti kukus, het recept lees je hier

 
yeaaah, blij met mijn nieuwe gympies!
 


 
De Tuinen heeft een leuke aanbieding op dit moment, ruim 300 producten, 2e gratis, inslaan dus (t/m 10 februari 2013)! De zus van mijn vriend zocht Arganolie, dus had haar even een foto gestuurd.

 
Ik ga bijna afscheid nemen van dit papiertje. Inmiddels dus al bijna 10 jaar mijn rijbewijs. Van de week krijg ik als het goed is een pasje!

 
Dit is echt de lekkerste rose bier!!!

 
Dit waren mijn foto's voor deze week. Op naar volgende week!
 
Hoe was jou week? Heb jij nog leuke plannen voor aankomende week?
 
xoxo Elvira







Geen opmerkingen:

Een reactie posten