zondag 24 februari 2013

De Tuinen: body mist Roos

Een body mist is een spray met een geurtje. Het is een lichtere vorm dan een parfum en is meestal veel goedkoper. Je krijgt vaak een grote fles. De geur is minder sterk en blijft minder lang hangen.

De Tuinen heeft een nieuwe verzorgingslijn voor huid en haar. Waaronder shampoo, conditioner en doucheschuim. Een paar weken geleden kocht ik een body mist van De Tuinen in de geur roos.


Wat staat er op de verpakking?

Een niet vette, verfrissende bodyspray met subtiele en verleidelijke rozengeur. Vernevel de bodymist over het hele lichaam na het douchen of baden. Ook heerlijk om tussendoor even op te frissen. Dit product is vrij van SLS, parabenen, kleurstoffen en minerale oliën. pH-huidneutraal.

De ingrediënten
 
 
Ik ben heel tevreden over de body mist. De geur is heerlijk en er komt genoeg uit de spray. Ze beschrijven de geur als subtiel, maar ik vind dat er best een aardige geur vanaf komt en je ruikt deze heel goed. Het is inderdaad een heerlijke spray om tussendoor even extra te sprayen. Ik gebruik deze best vaak. Zeker voor herhaling vatbaar. Ik ben benieuwd naar de andere geuren. Prijs en kwaliteit staan goed in verhouding.
 
 
De volgende geuren zijn verkrijgbaar roos, lavendel, cocos, bamboe, komkommer en Mexicaanse cactus. Je krijgt 250 ml voor € 6,99.
 
Verkrijgbaar bij De Tuinen

Gebruik jij een body mist? Wat vind jij van de body mist van De Tuinen?

xoxo Elvira


Geen opmerkingen:

Een reactie posten