dinsdag 26 februari 2013

Unboxing GLOSSYBOX februari 2013

De Glossybox van deze maand staat in het teken van de experimentele wereld van beauty. Go inside the beautylab! Zijn jullie net zo nieuwsgierig als ik?


Wat zit er in de Glossybox?
 
Om beginnen zitten er deze maand maar liefst 3 kortingsbonnen in en het Glossymagazine.
 
 
-Glossymagazine februari 2013
- shoptegoed van € 5,00 te besteden in de webshop van Dr. van der Hoog
- Gratis fotoboek liggend M van Albelli t.w.v. € 13,95. Je betaalt alleen de verzendkosten
- waardebon van € 5,00 te besteden in de webshop van Bodhi
 
Verder zitten er de volgende producten in de Glossybox februari.

ModelCo- Cheek & Liptint Rosy Red (fullsize)
 
Dit innovatieve duo-product kan worden aangebracht op de lippen voor een sexy kleur of op de wangen als een long-lasting blush. (fullsize, adviesprijs € 18,50 voor 10 ml)
 

 
Ik was heel  nieuwsgierig naar dit product. De liptint heeft een dieprode kleur. Hierboven zie je een foto van mijn lippen zonder lipttint en daarna met liptint. Ik ben er niet geheel tevreden over. De liptint zie je goed zitten op mijn onderlip. Terwijl de liptint helemaal niet pakt op mijn bovenlip. Erg jammer. Ik had mijn lippen nog gescrubt, maar dat hielp dus ook niet. Hetzelfde effect bleef. Ik vind het toch jammer, want ik vind het wel een hele mooie kleur. Maar het werkt niet op mijn lippen.
 
Biotherm - Biomains (20 ml)
 
Een veelzijdige en werkzame verzorging voor de handen. De crème beschermt en maakt de nagels krachtig. (adviesprijs € 25,01 voor 100 ml)
 
Een heerlijke handcrème en ruikt ook nog eens lekker. Deze handcrème trekt snel in en mijn handen zijn heerlijk zacht. Wat ook nog fijn is dat het het beschermt tegen veroudering en pigmentvlekken.
 
Bodhi Herbal Spa Cosmetics - Bodylotion Coconut Vanilla (20 ml)
 
Deze natuurlijke bodylotion met een exotisch aroma van kokosnoot en vanille bevat de werkzame ingrediënten jojoba-olie en zijde-extract. Een unieke formule die de huid voedt en hydrateert.
(adviesprijs € 17,95 voor 250 ml)
 
Ik hou van die combinatie, kokosnoot en vanille. Wat een heerlijke bodylotion en hij is ook nog eens natuurlijk ook. Trekt snel in de huid.
 
Dr. van der Hoog - Hydro Active masker (fullsize)
 
Dit masker verwijdert dode huidcellen en herstel de huid. Door de innovatieve applicatiekwast is het masker gemakkelijk aan te brengen. (fullsize, adviesprijs € 9,10 voor 50 ml)
 
Dit is echt een handig product. Geen gehannes meer met je vingers. Als ik een masker aanbreng, gebruik ik meestal wel een kwast, maar dit is natuurlijk nog handiger, als het erop zit. Er zit een draai dop op de tube. Als de dop op de off-stand staat komt er niets uit en op de on-stand komt de crème eruit. Ik ben heel benieuwd naar dit product.
 
Bell air - Air flow Lotus effect (fullsize)
 
Door de geavanceerde technologische formule van deze nagellak wordt lucht doorgelaten, waardoor de nagels kunnen ademen. (fullsize, adviesprijs € 3,50 voor 10 gram)
Ik ben blij met de rode kleur die ik heb gekregen. Het is mijn lievelingskleur. De nagellak dekt na 2 laagjes.
 

 
Ik was al bekend met de merken Biotherm en Dr. van der Hoog en Modelco. De vorige maand zat er namelijk ook een product in van Modelco. De producten die er in zitten vind ik erg leuk. Het leukste vind ik het Dr. van der Hoog masker met kwast. Die lijkt mij echt heel handig en fijn.

Deze maand zitten er 3 fullsize producten in, die een waarde hebben van € 31,10. De box kan je hier kopen voor € 14,95. Je kan ook een 3, 6 of 12 maanden abonnement kopen. Glossybox is ook leuk om te geven als cadeautje, maar het is ook een leuk cadeautje voor jezelf!
 
Ben jij al lid van de Glossybox? Ben jij tevreden met deze Glossybox?

xoxo Elvira


2 opmerkingen:

  1. Een erg leuke inhoud! Wat heb jij trouwens een leuke blog. Volgens mij volg ik je nog niet. Heb je ook bloglovin? Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor je reactie! Wat leuk. En dank voor het compliment. Ik ga gelijk even op jou blog kijken. Leuk leuk! Je kan mij volgen via: http://www.bloglovin.com/blog/4622271/?claim=34wyyv4ekt9">Follow, Liefs Elvira

      Verwijderen