donderdag 28 februari 2013

Haar stijl: half geschoren koppie

Graag kijk ik naar verschillende kapsel en haarstijlen. I like aparte kapsels. Hoe gekker hoe beter. Ik heb vaak het lef niet om iets heftigs te doen met mijn haar. Het half geschoren haar werd in 2009 populair onder de sterren.


En je ziet het nu nog steeds. Het halfgeschoren haar is al heel lang populair onder de punkers en rockers. Rihanna draagt heel veel pruiken en heeft van zichzelf al kort haar en de zijkanten opgeschoren. Dus voor haar is het eigenlijk makkelijk. Ze zet een pruik op en zij heeft het effect al. Ze draagt heel veel pruiken. Hieronder zie je Rihanna en nog wat andere bekende sterren met een half geschoren koppie.

Rihanna
 
Carmen Elektra
 

 Cassie Ventura
 
Melanie Brown 

Avril Lavigne

Ik vind het echt heel erg stoer zo een kapsel. Love it. Bij mij zelf, nee,  dat durf ik niet. Er gaat weer een lange tijd overheen voordat je haar weer aangegroeid is (als je heel lang haar hebt) en ik wil geen haarstukjes in mijn haar, dat vind ik zo een gedoe. Ik vind een gemillimeterd hoofdje het mooist, zodat je toch wat haar ziet, dan is op een of andere manier het contrast niet zo groot, dan als het helemaal kaal is. Ook vind ik het erg leuk als er een figuurtje in het haar geschoren wordt of zoals bij Melanie Brown een paar glitterstickers, maakt het toch weer een beetje af.

Wat vind jij van de half geschoren kapsel? Zou jij het aandurven of vind je het gewoon helemaal niks?

xoxo Elvira


Geen opmerkingen:

Een reactie posten