donderdag 28 maart 2013

Nagellakjes: Color Club Halo Hues

Van de week was ik een beetje aan het rond neuzen op internet en ik kwam de nagellakjes tegen van Color Club. Ik ken het merk niet. Maar ik vind deze collectie "Halo Hues 2013" helemaal geweldig! Wat een mooie kleuren en ik vind die holografische lakken echt heel mooi. Wat geeft dat toch een mooi effect op je nagels.



De Hallo hues collectie van Color Club bestaat uit 6 verschillende lakjes en zijn dus allemaal holografisch. Ik heb een aantal foto's gevonden via Pinterest. Color Club bracht in 2012 ook een 6 tal holografische lakjes uit. Ik laat jullie nu de collectie van 2013 zien.

1. Beyond
2. Kismet
3. Over The Moon
 
1. Cosmic Fate
2. Miss Bliss
3.Eternal Beauty
 
Beyond

Cosmic Fate

Eternal Beauty
 
Miss Bliss

Over The Moon

Kismet
 
Mijn favorieten zijn toch wel Over The Moon, Kismet en Eternal Beauty. Ik heb er nog geen een gekocht, maar ik denk dat ik er wel eentje ga bestellen.

De lakjes zijn o.a. te koop: via Ebay, Nailpolishfashion en Enchantra.

Wat vind jij van de lakjes en welke vind jij het mooist? Ben jij al in het bezit van een holografische nagellak?

xoxo Elvira



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten