maandag 25 maart 2013

Unboxing GLOSSYBOX maart 2013

Deze maand staat de Glossybox in het teken van groene producten. Ze brengen met deze Bio-tiful editie 5 producten gebaseerd op het beste uit de natuur.


Wat zit er in de Glossybox?
 
Het Glossy magazine en deze maand een extraatje, een zakje thee.
 

Tea Forté Uitzonderlijke thee, bijzondere beleving (1 zakje, smaak: wild berry hibiscus)
 
Hét favoriete theemerk van Oprah biedt de ultieme theebeleving door uitsluitend de hoogste kwaliteit theebladeren en kruiden te selecteren.  adviesprijs vanaf € 6,50 / 16 zakjes  
 
en verder...

Lush, Lemony Flutter (10 gram)
 
De Lemony Flutter nagelriem crème is een van de best verkochte producten van Lush. De voedende ingrediënten zoals avocado, lijnzaadolie, bijenwas en een vleugje citroen, zorgen ervoor dat je nagels en nagelriemen zacht en soepel worden. adviesprijs € 10,65 voor 45 gram
 
Da Vinci Cosmetics, Shimmer eye shadow, 03 Champagne (fullsize)
 
Deze veelzijdige poeder met mineralen kan gebruikt worden als oogschaduw, highlighter, maar kan ook met een foundation of lipgloss gemengd worden. Met dit product creëer je een stralende look.  fullsize, adviesprijs € 14,00 voor 1,75 gram
 
AHAVA, Mineral Botanics Velvelt Body Lotion, (85 ml)
AHAVA geeft ook een coupon. Je krijgt 10% korting op een volgende aankoop.
 
De ultramilde en natuurlijke ingrediënten lotusbloem en kastanje in deze luchtige bodylotion, voeden en zorgen voor een zachte huid.  adviesprijs € 25,95 voor 400 ml

The Body Shop, Vitamin E & Seaweed mask, (2 x 6 ml)
 
Het Vitamin E gel-masker hydrateert intensief en verzacht de fijne lijntjes. De huid voelt na gebruik weer heerlijk zacht en soepel aan. Het diepreinigende Seasweed masker zuivert de poriën en absorbeert overtollig vet.  adviesprijs € 5,00 voor 2 stuks

Nonique, Anti-Aging Gezichtswascreme (fullsize) 

Deze Anti-Aging Gezichtswascreme reinigt en gaat huidveroudering tegen. De biologische ingrediënten zoals Acai Bessen. Noni bladeren en Aloë Vera reinigen en verzorgen het gezicht. fullsize, adviesprijs € 5,95
 
 

Ik was al bekend met de merken Lush, The Body Shop en AHAVA. De Lush Lemony Flutter heb ik zelf al in huis en het is een erg fijn crème. Het kleine blikje van de box kan ik in mijn tas stoppen. Dus dat is wel erg handig.  Verder sloot de box wel aan op mijn verzorging, aangezien ik al 31 jaar ben, kan ik het Body Shop Vitamin E gel-masker en de anti-aging gezichtswascrème goed gebruiken.  Ik vind het een erg leuke box deze maand en ik moet zeggen dat ik zelf ook steeds meer "groene" producten gebruik.
 
Deze maand zitten er 3 fullsize producten in, die een waarde hebben van € 24,95. De box kan je hier kopen voor € 14,95. Je kan ook een 3, 6 of 12 maanden abonnement kopen. Glossybox is ook leuk om te geven als cadeautje, maar het is ook een leuk cadeautje voor jezelf!
 
Ben jij al lid van de Glossybox? Wat vond jij van het thema? Koop jij ook "groene" producten?
xoxo Elvira


 
volg me op: bloglovin - facebook - twitter - instagram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten