donderdag 21 maart 2013

shoplog: Ebay aankoopjes, Maart 2013

Ik ben gek op Ebay, dat is net zo slecht voor je portemonnee als de Action. Maar wat hebben ze daar toch altijd van die leuke spulletjes. Ik kan echt uren kijken op Ebay. Ik word er blij van!
 

De afgelopen tijd heb ik een aantal spulletjes gekocht. Ik zet ze hieronder op een rij.
 
 
Mijn sterrenbeeld is vis, daarom vond ik dit armbandje wel heel erg leuk.
 
Tibetaanse armband met 2 visjes.
$ 6,39
 
 
Deze memoblaadjes staan toch hartstikke leuk op je bureau!
 
Appel memo
$ 1,07
 
 
Handige pennen voor in je tas. Deze pen kan je uitschuiven tot een pen en als je hem niet meer nodig hebt, schuif je de pen in elkaar en hebt een kleine capsule. Ik had deze aan mijn vriendinnen gegeven op mijn high tea, zij konden die gebruiken voor de bingo die ik gaf.  
 
Capsule balpen, 3 stuks $ 0,99
 
Ik hou van spikes. Mijn ketting die ik van de H&M had, was aan het verkleuren. Zo ontzettend jammer. Dus nu een nieuwe gekocht.
 
Spike ketting $ 4,98
 
 
Zo schattig dit panda masker. Handig als slaapmasker of als je in het vliegtuig zit. Dit masker is ontzettend zacht.
 
 Panda masker, 3 stuks $ 2,49

Deze plateau schoenen komen uit Engeland en heb ik een aantal maanden geleden al gekocht. Ben ik toch weer een stukje groter. Engeland loopt vaak voor met de mode. Ik zag ze van de week op de site van H&M staan. 
Plateau schoenen £ 23,98
 

Ik ben altijd ongeduldig met het drogen van mijn nagellak. Dit zijn kapjes die je over nagels heen zet. Zo kan je toch nog even naar het toilet. Ze zijn best handig.

Vingerkapjes, 10 stuks, $ 1,98
 
 
Ik hou van aapjes en dit aapje kon ik niet laten liggen. Het is een nageldroger en werkt op batterijen. Mijn nagels drogen er niet sneller van. Maar maakt het nagels drogen wel leuker.
 
Nageldroger $ 3.99
 
 
Deze armband vind ik echt heel mooi. Een armband met 5 stenen. De verkoper heeft deze armband niet meer en ik kan niet meer checken welke stenen het nou precies zijn. Maar ben super blij met deze armband.
 
Armband met verschillende stenen $ 20,56
 
 
Dit lijkt mij zo handig. Ik vind het nooit fijn om een pincet te gebruiken, omdat daar een scherp randje aan zit. Deze wimper pincet is stomp. Op het bovenste plaatje kan je zien hoe je de pincet kan gebruiken.

 
Wimper pincet $ 0,99
 
Dit waren mijn aankoopjes van afgelopen tijd. Ik ben er heel blij mee. Op naar de volgende . . .
 
Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? Kopen jullie weleens producten via Ebay?
 

xoxo Elvira





Geen opmerkingen:

Een reactie posten